İlginç bir sınıfın absürt öyküsü bu. İçinde zebra dolaşan (gerçekten zebra mı?), iki artı ikinin beş ettiği (ediyor mu?), öğretmenlerinin 30 Şubat’ta evlendiği (tarih hatası mı?) hayli acayip bir sınıfın öyküsü. Birbirine bağlanan öyküleri okurken şaşıracak, tuhaf bulacak, belki yakınlık kuracak ama mutlaka gülümseyeceksiniz.


Kitap Yorumları - (5 Yorum)
11 yaşındaki oğluma çok sıkıcı geldi.
Öğrencilerime almıştım ama beğenmediler. Çizimleri de hoş değil.
Farkındalığı fark ettirecek bir kitap. Keyifle okuyacaksınız.
7 yaşındaki oğlum eglenceli buldu
Kızım tarafından kıkırdayarak okundu, böyle keyif alaması mutluluk vericiydi.